In 2022 ben ik afgestudeerd als doktersassistente. Hierna heb ik bijna 2 jaar gewerkt op de huisartsenpost. Sinds maart 2024 ben ik werkzaam in deze praktijk, verder blijf ik ook nog werken als triagist bij de huisartsenpost.